Reisvoorwaarden

Hieronder vindt u de reisvoorwaarden die van toepassing zijn op onze dienstverlening.

  1. Boekingen: Alle boekingen moeten minstens 4 weken voor de geplande vertrekdatum gemaakt worden. Boekingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en kunnen alleen bevestigd worden nadat de volledige betaling ontvangen is.
  2. Betaling: Om een boeking te bevestigen is een aanbetaling van 50% van de totale kosten vereist. Het saldo moet uiterlijk 2 weken voor de vertrekdatum betaald worden.
  3. Annuleringen: Annuleringen moeten schriftelijk ingediend worden. Als de annulering meer dan 4 weken voor de vertrekdatum ontvangen wordt, wordt 50% van de aanbetaling terugbetaald. Bij annulering minder dan 4 weken voor de vertrekdatum is er geen terugbetaling mogelijk.
  4. Wijzigingen: Wijzigingen in de boeking moeten schriftelijk aangevraagd worden en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Er kunnen extra kosten verbonden zijn aan wijzigingen.
  5. Verzekering: Het is sterk aanbevolen dat bedrijven een reisverzekering afsluiten voor alle deelnemers aan de werkantie. Op Werkantie is niet verantwoordelijk voor schade, letsel, verlies of diefstal tijdens de reis.
  6. Gezondheid en veiligheid: Bedrijven zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van relevante gezondheids- en veiligheidsinformatie aan hun medewerkers voordat ze aan de werkantie deelnemen. Op Werkantie heeft het recht om deelnemers uit te sluiten van activiteiten als hun gezondheid of veiligheid in gevaar komt.
  7. Aansprakelijkheid: Op Werkantie is niet aansprakelijk voor schade, letsel, verlies of diefstal tijdens de reis, tenzij dit te wijten is aan grove nalatigheid of opzettelijk wangedrag van Op Werkantie of haar medewerkers.
  8. Reisdocumenten: Bedrijven zijn verantwoordelijk voor ervoor te zorgen dat alle deelnemers over de juiste reisdocumenten beschikken, zoals paspoorten en visums.
  9. Accommodatie: Accommodatie wordt geselecteerd op basis van beschikbaarheid en kan variëren van eenvoudige kampeerplekken tot luxe hotels. Op Werkantie kan niet garanderen dat alle deelnemers in dezelfde accommodatie worden ondergebracht, maar zal haar best doen om aan de wensen van de bedrijven tegemoet te komen.
  10. Activiteiten: Alle activiteiten zijn afhankelijk van beschikbaarheid en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving gewijzigd of geannuleerd worden. Bedrijven moeten ervoor zorgen dat alle deelnemers in staat zijn om deel te nemen aan de geplande activiteiten.
  11. Klachten: Klachten moeten onmiddellijk gemeld worden aan de vertegenwoordiger van Op Werkantie. Op Werkantie zal haar best doen om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Maak een website of blog op WordPress.com